Työasemapalvelut ja mobiililaitteet

Työasemapalvelut it:n modernisoinnilla ja ulkoistuksella vapauttavat aikaa oman liiketoimintasi kehittämiseen. Palvelun avulla minimoit liiketoimintariskejä ja lisäät automaatiota sekä työtehoa. Palvelumme perustuu suosittuun Microsoft 365 teknologiaan.

Työasemapalvelut koostuvat seuraavista osa-alueista:

  • Laitteiden hallinta ja suojaus
  • Seurataan työasemien vaatimustenmukaisuutta, terveydentilaa ja turvallisuuskäytäntöjä
  • Turvallinen kirjautuminen ajasta, laitteesta ja sijainnista riippumatta
  • Aina ajantasainen ja toimiva käyttöjärjestelmä
  • Säännölliset ja keskitetyt Microsoftin tietoturvapäivitykset
  • Virus- ja haittaohjelmien torjunnan ylläpito ja keskitetty hallinta

IT-tukipalvelut osana työasemapalveluiden kokonaisuutta

Nopea ja tehokas tuki loppukäyttäjille varmistaa, että työasemat ja mobiililaitteet toimivat moitteettomasti ja arki sujuu ongelmitta. Service Desk ja lähitukipalvelut tarjoavat ratkaisut työntekijöidesi IT-haasteisiin nopeasti ja joustavasti etä- tai lähitukipalveluna. Pidämme huolta, että työasemat ja mobiililaitteet pysyvät ajan tasalla ja turvallisina käyttää. Tarjoamme palvelua suomeksi ja englanniksi.

Työasemien elinkaaripalvelun tuomat asiakashyödyt​

Työasemien elinkaaripalvelu mahdollistaa laitteen koko elinkaarenhallinnan tehokkaasti ja luotettavasti. Palveluumme kuuluu laitteiden varastointi, esiasennus, käyttäjäohjeet ja tarroitukset sekä toimituksen, asennuksen loppukäyttäjälle ja tietoturvallisen kierrätyksen elinkaaren päätteeksi. Myös laitteiden leasingvaihdot kuuluvat palveluun.

Mitä elinkaaripalvelut sisältävät?

  • Asiakkaan tarpeen mukaiset työasemat ja oheislaitteet, jotka vakioidaan yhdessä asiakkaan kanssa
  • Helppo tilauskanava WeGo Shop
  • Microsoft Autopilot pilviasennus tai perinteinen työasemien käyttöönotto
  • Toimitus loppukäyttäjälle suoraan tukkurilta, joka minimoi kustannuksia ja hiilijalanjälkeä
  • Työasemien käyttöönotto itsenäisesti käyttäjien toimesta Autopilotin avulla. Tarvittaessa voidaan hyödyntää Service Deskiä tai lähitukea.
  • Laitteiden palautukset, jotka hoidetaan valitun palvelun mukaisesti. Laitteet kierrätetään vastuullisesti.

Lisäpalvelut

  • Lisäkomponenttien asennus: Lisämuisti, kiintolevy, LTE yms.
  • Tarroitus Laite personoidaan Asiakkaan tarpeen mukaisesti
  • Laitteiden turvamerkintä (personointi tehdään laser merkinnällä)
  • Työaseman lisätakuun rekisteröinti
  • Asiakaskohtaiset ohjeet: Esiasennetun työaseman mukana voidaan toimittaa asiakaskohtaiset ohjeet
  • Tietoturvallinen kierrätys: Työaseman sertifioitu tyhjennys ja toimitus kierrätykseen
  • Varastointipalvelu työasemalle, jolla on elinkaarta jäljellä

Haluatko kuulla lisää?