Työasemapalvelut koostuvat seuraavista osa-alueista:
- Laitteiden hallinta ja suojaus
- Seurataan työasemien vaatimustenmukaisuutta, terveydentilaa ja turvallisuuskäytäntöjä
- Turvallinen kirjautuminen ajasta, laitteesta ja sijainnista riippumatta
- Aina ajantasainen ja toimiva käyttöjärjestelmä
- Säännölliset ja keskitetyt Microsoftin tietoturvapäivitykset
- Virus- ja haittaohjelmien torjunnan ylläpito ja keskitetty hallinta
IT-tukipalvelut osana työasemapalveluiden kokonaisuutta
Nopea ja tehokas tuki loppukäyttäjille varmistaa, että työasemat ja mobiililaitteet toimivat moitteettomasti ja arki sujuu ongelmitta. Service Desk ja lähitukipalvelut tarjoavat ratkaisut työntekijöidesi IT-haasteisiin nopeasti ja joustavasti etä- tai lähitukipalveluna. Pidämme huolta, että työasemat ja mobiililaitteet pysyvät ajan tasalla ja turvallisina käyttää. Tarjoamme palvelua suomeksi ja englanniksi.